Με χιούμορ... Η Δίαιτα των Καλών Προθέσεων

   



Αυτή η δίαιτα δεν ξεκίνησε καλά αλλά η Τόνια επέμενε ότι αφού κάθε ωραίο τελειώνει με πόνο τότε και κάθε τι που ξεκινάει με πόνο τελειώνει ωραία.
Αρχικά είχαμε μάθει ότι μια φίλη μιας συναδέλφου της Τόνιας είχε χάσει 5 κιλά σε μια εβδομάδα με μια θαυματουργή δίαιτα. Η συνάδελφος λοιπόν της Τόνιας πήρε την δίαιτα από τη φίλη της μέσω mail και προσπάθησε να την προωθήσει στην Τόνια. Η Τόνια δεν μπορούσε να ανοίξει το mail και έστειλε στην φίλη της το δικό μου mail για να στείλει την δίαιτα σε μένα. Κι εγώ όμως δεν μπορούσα να ανοίξω το mail και πήρα τηλέφωνο την Τόνια να πάρει τηλέφωνο την συνάδερφο να της το πει. Αν έχανες κιλά με το να προσπαθείς να πάρεις μήνυμα που δεν ανοίγει στο mail εμείς θα είχαμε χάσει τα 3 από τα 5.
Τελικά με τούτα και με εκείνα την δίαιτα την λάβαμε την Κυριακή το μεσημέρι στο fax ενός γείτονα της Τόνια και μετά η Τόνια με πήρε τηλέφωνο να την γράψω.

Έτσι λοιπόν με την δίαιτα στα χέρια την Κυριακή το μεσημέρι ήταν αργά να αρχίσω από Κυριακή και αποφάσισα να αρχίσω από Δευτέρα.
Αφού λοιπόν θα άρχιζα δίαιτα την Δευτέρα ας έτρωγα ότι μπορούσα την Κυριακή. Στο κάτω κάτω ήθελα να χάσω 4 κιλά. Οπότε αν έπαιρνα την Κυριακή 1 και έχανα 5 όλη την εβδομάδα θα ήταν το ίδιο σαν να μην έπαιρνα κανένα και να έχανα τα 4 που ήθελα. Έφαγα λοιπόν μια πίτσα, παγωτό σοκολάτα, σοκολάτα κανονική μεγάλη και μπισκότα γεμιστά μέχρι το βράδυ που έπεσα να κοιμηθώ με το στομάχι τύμπανο. Από αύριο όμως θα έκανα δίαιτα. Το πρωί έπρεπε να φάω ένα τοστ, μετά φρούτο, το μεσημέρι σαλάτα με άπαχο τυρί, το απόγευμα φρούτο και το βράδυ σαλάτα με ψητό (επειδή έχει περάσει πολύς καιρός από τότε μπορεί να μην είναι και ακριβώς έτσι η δίαιτα γι αυτό μην προσπαθήσετε να την ακολουθήσετε). Ωστόσο η δίαιτα εξελίχτηκε ως εξής:

Δ ε υ τ έ ρ α .
Το πρωί πίνω μία ασπιρίνη και σκέτο καφέ (ξύπνησα πρησμένη από το πολύ φαγητό το προηγούμενο βράδυ ...και ήταν και Δευτέρα ...και είχα κοιμηθεί αργά χθες ...και νύσταζα...)

Φρούτο δεν έχω πάρει μαζί μου και τρώω στις 10 ένα κράκερ από το πακέτο του Βαγγέλη που δουλεύει στο διπλανό γραφείο. Μετά στις 10 και 5 τρώω και δεύτερο από το πακέτο του Βαγγέλη κι αυτό (δυο κράκερ όσο ένα φρούτο δεν είναι;)

Το μεσημέρι πηγαίνω απέναντι στο φαστ φουντ και παίρνω μια σαλάτα με τυρί (δεν ξέρω αν ήταν άπαχο το τυρί και πόσο λάδι έχει μέσα η σαλάτα). Πηγαίνοντας στο γραφείο δεν μπορώ να σταθώ στα πόδια μου από τη νύστα και αγοράζω μια μικρή σοκολατίτσα από το περίπτερο για ενέργεια. Σκοπεύω να φάω τη μισή αλλά την τρώω όλη.

Το βράδυ νυστάζω πολύ για να μαγειρέψω ψητό, να πλύνω λαχανικά, να τα κόψω και να φτιάξω σαλάτα. Ούτως ή άλλως δεν έχω ακολουθήσει πιστά την δίαιτα. Θα αρχίσω από την Τρίτη. Μια μέρα αργότερα δεν είναι και καταστροφή. Παραγγέλνω μια πίτσα με πεπερόνι. Αύριο θα πάρω μαζί μου και φρούτα και σαλάτα σε μπολ.

Τ ρ ί τ η .
Να πάρει. Άργησα να ξυπνήσω. Δεν προλαβαίνω το τοστ. Τρώω λίγη κρύα πίτσα που υπάρχει στο τραπέζι της κουζίνας σε ένα πιάτο από χθες. Δεν προλαβαίνω να κόψω σαλάτα για να πάρω μαζί μου. Παίρνω δυο φρούτα όμως.

Στις 10 μου έρχεται αναγούλα από την πίτσα πρωί πρωί. Δεν μπορώ να φάω φρούτο. Δεν τρώω ούτε μεσημεριανό. Βρίσκω ένα πακέτο κράκερς ανοιγμένο στο διπλανό γραφείο (του Βαγγέλη πάντα) και τρώω ένα για το στομάχι. Μετά από λίγο επιστρέφω και τρώω άλλα δυο (να θυμηθώ να πάρω ένα πακέτο κράκερς για το Βαγγέλη αύριο).

Το απόγευμα τρώω μισό μήλο πριν σχολάσω αλλά πεθαίνω από την πείνα. Στο δρόμο για το σπίτι σταματάω σε ένα φαστ φουντ αποφασισμένη να φάω σαλάτα. Όμως μέχρι να φτάσω στο ταμείο η σαλάτα γίνεται ένα διπλό μπέργκερ και πατάτες. Αφού φάω παίρνω και μια μηλόπιτα. Ούτως ή άλλως δίαιτα τελικά θα αρχίσω από αύριο.
Τ ε τ ά ρ τ η .
Το πρωί τρώω τοστ και καφέ. Παίρνω φρούτα και ένα μπολ με σαλάτα και άπαχο τυρί. Μέχρι το απόγευμα όλα καλά. Το βράδυ θα βγω για φαγητό με το Νίκο. Θα πάρω ψητό και σαλάτα. Όπερ και εγένετο με μια μικρή διαφορά. Μάλλον δυο. Επειδή ο Νίκος παράγγειλε ολόκληρο μπουκάλι κρασί ήπια τρία ποτήρια για να μην φανώ αγενής και ξενέρωτη. Επίσης παρόλο που δεν παρήγγειλα γλυκό έφαγα μισό από το δικό του.

Π έ μ π τ η .
Το πρωί τρώω ένα τοστ (με ζαμπόν επειδή έχει τελειώσει το τυρί για τοστ) και παίρνω το μπολ με τη σαλάτα και το άπαχο τυρί μαζί μου στο γραφείο. Φρούτα δεν έχω στο σπίτι. Θα κατέβω το μεσημέρι να αγοράσω από το μίνι μάρκετ που υπάρχει απέναντι από το γραφείο.

Στις 10 όμως έχουμε πολύ δουλειά και δεν μπορώ να πάω για φρούτα. Εξάλλου μια συνάδερφος έχει γενέθλια και μας έχει κεράσει γλυκό που το φυλάω στο συρτάρι αφού δεν πρέπει να το φάω. Τέλος πάντων τρώω το γλυκό αντί για φρούτο. Το μεσημέρι τρώω την σαλάτα. Το απόγευμα τίποτα. Δεν έχω αγοράσει φρούτα είπαμε.

Το βράδυ βγαίνουμε με συναδέρφους για ποτό. Σκοπεύω να πιώ ένα ποτήρι λευκό κρασί αλλά έχει μόνο μπουκάλι και αφού κανείς άλλος από την παρέα δεν θέλει κρασί παραγγέλνω ένα Μαρτίνι και καταλήγω να πιώ τρία Μαρτίνι και ένα μπολ ξηρούς καρπούς μέχρι τις 12 που φεύγουμε από το μπαρ. Πηγαίνω στο σπίτι με πονοκέφαλο και πέφτω να κοιμηθώ πεινασμένη.
Π α ρ α σ κ ε υ ή .
Πεινάω πολύ και τρώω ένα τοστ. Τρώω και ένα γιαούρτι με φρούτα. Παίρνω μαζί μου φρούτα και σαλάτα για τη δουλειά.

Στις 10 το πρωί έχω πονοκέφαλο και παίρνω μια ασπιρίνη (μάλλον από το ποτό χθες) και ένα φρούτο. Μου πονάει το στομάχι και τρώω μερικά μπισκότα που πήρα από το περίπτερο απέναντι (τα μισά τα έφαγαν οι συνάδελφοι). Πήρα και ένα πακέτο κράκερς για τον Βαγγέλη και έφαγα και ένα.

Το μεσημέρι τρώω τη σαλάτα αλλά έχω ξεχάσει να βάλω μέσα τυρί. Μέχρι το απόγευμα έχω πεθάνει από την πείνα.

Το βράδυ πάμε με παρέα σε ένα μεζεδοπωλείο. Για δυο ώρες μασουλάω μόνο σαλάτα και κρασί αλλά μετά το δεύτερο (ή τρίτο ποτήρι) τα βλέπω διαφορετικά τα πράγματα (δεν με ενδιαφέρει να έχω τη σιλουέτα μανεκέν) και τρώω από όσους μεζέδες έχουν μείνει. Επίσης πίνω 3 ακόμη ποτήρια κρασί.

Σ ά β β α τ ο .
Ξυπνάω αργά με πονοκέφαλο και έχω να κάνω χίλιες δουλειές. Πίνω πάλι ασπιρίνη και σκέτο καφέ. Τοστ δεν έχω διότι έχει τελειώσει και το τυρί και το ζαμπόν. Θα πάω στο σούπερ μάρκετ μετά. Ο Νίκος έχει βγει για εφημερίδα και έχει φέρει ντόνατς. Τρώω δυο. Ένα με σοκολάτα και ένα με μπανάνα. Τι στο καλό. Σαββατοκύριακο είναι. Δεν αρχίζουμε δίαιτα το Σαββατοκύριακο. Θα αρχίσω την Δευτέρα. Το μεσημέρι δεν τρώω μεσημεριανό αλλά το απόγευμα τρώω ένα παγωτό Σικάγο και το βράδυ σουβλάκια με πατάτες.
Κ υ ρ ι α κ ή .
Τώρα πέστε μου εσείς ποιος έχει ποτέ ξεκινήσει δίαιτα την Κυριακή. Τρώω πάλι δυο παγωτά και μπισκότα και σοκολάτα που τόσο μου αρέσει και θα την στερηθώ από Δευτέρα που θα αρχίσω δίαιτα. Επίσης τρώω για μεσημεριανό κοκκινιστό με μακαρόνια στη μητέρα του Νίκου και βραδινό σπανακόπιτα που μας έδωσε να πάρουμε μαζί μας.

Αν σας ενδιαφέρει η εξέλιξη της δίαιτας την επόμενη εβδομάδα ξαναδιαβάστε από την αρχή. Δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές.


Πηγή: paidisxoleio.blogspot.gr


Εκτύπωση ανάρτησης ή δημιουργία Pdf ή αποστολή της με Email